מאמרים

מה עושים בפסח 2025: פעילויות לכל המשפחה

מחפשים אטרקציות לילדים בפסח? אספנו עבורכם את כל האירועים לילדים והפעילויות לכל המשפחה – מהצפון ועד הדרום, וגם בירושלים והסביבה

אטרקציות לפסח

אטרקציות בפסח 2025 שיכולות להתאים לטווח רחב של גילאים

חג הפסח 2024 צפוי להגיע בעוד מספר חודשים, אך מכיוון שמדובר על אחד מהחגים האהובים והמרכזיים ביותר – מומלץ להתכונן אליו בהקדם, ולמצוא אטרקציות לילדים בפסח שיעבירו להם את החופש בכיף. חופשת הפסח כוללת כמו בכל שנה כמה שבועות ללא מסגרות חינוך, ולכן מומלץ לנצל את הזמן לחופשה משפחתית מחוץ לבית. כדי שתוכלו למצוא כמה רעיונות לבילוי במהלך החופשה, ריכזנו כמה המלצות ומידע שכדאי לדעת בנוגע לאטרקציות שאסור לפספס במהלך פסח.

 

חוויה משפחתית של טבע וחי

אטרקציה לילדים בפסח, שהיא גם חוויה חינוכית-לימודית עבורם, הינה פעילות הכוללת בילוי וזמן איכות משפחתי בחיק הטבע. בתקופת הפסח תוכלו למצוא כמעט בכל אזור בארץ אתרים ומקומות המציעים אטרקציות לילדים כמו פינת ליטוף של חיות משק, קטיף עצמי של פירות וירקות, סיורים חווייתיים בחיק הטבע, סדנאות הקשורות לעולם החקלאות ועוד מגוון פעילויות אחרות שיחברו את הילדים לטבע ולעולם החי שבו.

 

אטרקציות מאתגרות שילדים אוהבים

אטרקציות נוספות שילדים יאהבו במיוחד, הן אטרקציות של משחקים ופעילויות מלאות באדרנלין והנאה. ניתן למצוא מתחמי בילוי בפסח במקומות שנים בארץ עם משחקים אינטראקטיביים, קפיצה על טרמפולינות, מתחם ג’ימבורי לקטנטנים, חדרי בריחה ועוד מגוון אטרקציות נוספות המתקיימות במקומות סגורים ומקורים. בנוסף, לילדים שאוהבים שטח ואתגר, ניתן למצוא גם אטרקציות בטבע בפסח כמו אומגה, טיפוס הרים, טיולי אופניים, סיורי ג’יפים, שייט קיאקים וגם משחק קבוצתי לכל המשפחה של פיינטבול משעשע ומגבש.

 

מופעי פסח 2025 שאסור לפספס

במהלך חופשת הפסח מתקיימים כמו בכל שנה מגוון מופעים ופסטיבלים בפריסה ארצית, עם כל הדמויות והגיבורים האהובים במיוחד על הילדים. בין מופעי התרבות ניתן למצוא מופעי קסמים של קוסמים אהובים מהארץ, מופעי הצגה ושירה של גיבורי ילדים וקטנטנים וגם מופעי קרקס מדהימים שהילדים לא יוכלו להפסיק להתפעל.

 

אטרקציות לילדים בחינם בפסח

נגיף הקורונה גרם לכולנו להצטמצם מעט מבחינה כלכלית, ולכן כדי לחסוך בעלויות של אטרקציות לילדים בפסח תוכלו לקפוץ לבקר מגוון אתרים חינמיים ברחבי הארץ.

  • – באזור תל אביב ניתן להגיע לביקור במוזיאונים שונים בעיר כמו מוזיאון ת”א לאמנות, מוזיאון נחום גוטמן וגם המוזיאון הישראלי לקומיקס שהילדים ישמחו מאוד לבקר בו. 
  • – גם באזור השרון והצפון כל המשפחה יכולה ליהנות יחד משלל אטרקציות לפסח שיעניקו לכם חוויה תרבותית של מוזיאונים שונים, ובנוסף גם לבקר בחינם ביער האיילים, פארק קצרין ובכנס הבינלאומי לפיסול אבן שנמצא במעלות תרשיחא. אזור ירושלים מציע ביקור בעיר דוד, מוזיאון ארצות המקרא וגם טיול ברחבי הגן הבוטני בעיר. 
  • – מי שנמצא באזור השפלה ודרומה משם יוכל להגיע לביקור במוזיאונים שונים בעיר אשדוד, מוזיאון ג’ו אלון המציג את תרבות ומורשת הבדואים או ביקור בכפר ביתא ישראל שהינו מרכז חווייתי-חינוכי לשימור מורשת יהדות אתיופיה.

 

הפעלות תחרותיות שיעזרו להורים

עבור הילדים פסח ידוע כחג עם החופש הארוך ביותר, ועבור ההורים פסח מוכר יותר כחג הניקיונות. מספר שבועות לפני החג ההורים טורחים לנקות את הבית בצורה יסודית כדי להעלים כל פיסת חמץ ולהכשיר את הבית לחג, וגם כדי לנצל את הזמן כדי לנקות סוף סוף את הבית כמו שצריך ולהגיע לכל אותן פינות בבית שתמיד מזניחים בניקיון השבועי. רעיון מיוחד של אטרקציה לילדים בפסח, שגם תעזור לכם ההורים, היא לדרבן את הילדים לעזור עם הניקיונות באמצעות תחרות מאתגרת עם פרסים כמובן. מכיוון שהילדים יוצאים לחופשה כמה שבועות לפני החג, הכינו עבורם רשימת מטלות הקשורות לניקיון הבית, ולצד כל מטלה ניקוד מתאים על פי הקושי שלה כמו ניקוי ארונות מטבח – עשר נקודות, שטיפת המרפסת – חמש נקודות, סידור ארון בגדים – שלוש נקודות וכך הלאה. כל ילד יבחר את המטלות שירצה לבצע, ובסיומן ירשום את שמו ליד המטלה שביצע. בסוף היום הילד שצבר את מספר הנקודות הגבוה ביותר יקבל פרס שתקבעו אתם ההורים, וגם הילדים האחרים שצברו פחות נקודות יקבלו פרס על המאמץ שלהם.

 

סדנת בישול ביתית כשרה לפסח

לאחר שהבית כבר נקי וכשר לפסח, צריך ללמד גם את הילדים על חשיבות שמירת הסדר והניקיון בבית, וגם להקפיד שלא יכניסו דברי חמץ אליו. האוכל בפסח הוא לא כל כך מגוון כמו שיש ביום יום, ויש צורך למצוא כל מיני תחליפים אחרים למאכלים טעימים שהילדים רגילים אליהם. אטרקציות לילדים בפסח שכוללות הכנת מנות כשרות לפסח, הן יכולות להיות רעיון נהדר ומעניין עבורם. תוכלו להעביר להם סדנת בישול כשרה לפסח הכוללת הכנת מנות אהובות כמו פיצה מבצק כשר לפסח, המבורגר עם לחמנייה שנאפתה מקח תפוחי אדמה, כדורי שוקולד עם קמח מצה ועוד.

 

טיולי ג´יפים מלאים אדרנלין

אם ילדכם אוהבים אקשן ואדרנלין, מומלץ לצאת איתם מחוץ לבית ולעשות אטרקציות לילדים בחג פסח הכוללות פעילויות בדופק גבוה והרבה הנאה כמו טיול ג´יפים חווייתי. ניתן למצוא המון מסלולים יפים וכיפים בארץ המיועדים לג´יפים, כך כל המשפחה תוכל ליהנות מאטרקציה מדליקה לפסח, והילדים יעברו עוד כמה שעות של כיף במהלך החופשה הארוכה.

אטרקציות בצפון, אטרקציות לילדים
כרטיס: 90 ש”ח
אטרקציות לילדים, אטרקציות למשפחות
החל מ
אטרקציות בצפון, אטרקציות עם בע”ח
החל מ
אטרקציות בצפון
החל מ
5.0
מדורג 5.0 מתוך 5
לוגו אקסטרים ים
25% הנחה
אטרקציות למשפחות, אטרקציות עם מים, אקסטרים ושטח
החל מ 65 ש״ח
5.0
מדורג 5.0 מתוך 5
אטרקציות בצפון, אקסטרים ושטח
אטרקציות בהנחה, לייזר טאג
אטרקציות בצפון, אקסטרים ושטח

אטרקציות לילדים בסוכות

אלו אטרקציות בסוכות לילדים ולמבוגרים תמצאו כאן?

בואו להתעדכן ממבחר אטרקציות בסוכות לילדים ולמבוגרים שיעשו לכם את החג למוצלח ביותר. כל מה שחלמתם לעשות ועוד אצלנו בוקאסה אז רק בחרו אטרקציה לילדים בסוכות, ארגנו את המשפחה ואולי גם את החברים וצאו לדרך. שימו לב שאתם בוחרים אטרקציה בסוכות לילדים שמתאימה גם למבוגרים כדי שאף אחד לא ישב בצד. אטרקציות בסוכות הופכות את החג לעשיר ומהנה יותר ומגבשות יחד את כולם.

שימו לב כי יש אטרקציות לילדים בסוכות שמתאימות רק לילדים וכאלה שמשלבות גם מבוגרים, כל אטרקציה בסוכות שוקאסה בחרה עבורכם את כל האינפורמציה שתצטרכו לבילוי מהנה במיוחד המתאים לכם ולמצטרפים אליכם.

כך תבחרו אטרקציות לילדים בסוכות – כל המידע, הטיפים וההצעות

עוד לא התאוששתם מהחופש הגדול שעבר, וכבר הגיעו להם חגי תשרי עם חופשים נוספים לילדים מבתי הספר ומסגרות החינוך. לאחר שאתם ההורים מצאתם אינספור דרכים יצירתיות כדי להעביר את זמן החופש לילדכם, כעת עליכם למצוא אטרקציות לילדים בסוכות שיעבירו להם את שבעת ימי החופש.

מכיוון שמיד לאחר חג סוכות מגיע חג נוסף, חג שמחת תורה, משפחות רבות בוחרות לנצל את החופש הארוך במיוחד שיש לילדים ופשוט לצאת איתם לנופש בחו”ל, כך שגם הם נהנים מחופשת החגים שגם זו סוג של אטרקציה בסוכות. אם אינכם מעוניינים לצאת לטיול שכזה בתוקפה זו, אם בגלל תקציב או מטרה להישאר בארץ עם המשפחה בחג, כדאי למצוא מגוון רעיונות ופעילויות לילדכם במהלך החופש.

ריכזנו עבורכם מספר רעיונות שווים של אטרקציות בסוכות לילדים ומבוגרים שכדאי לנסות ביחד במהלך החג, או אפילו לתת להם לעשות אותם בעצמם:

הכנת קישוטים לסוכה

חג סוכות הוא חג שמתאים במיוחד לילדים, מכיוון שהמרכיב העיקרי של החג הוא הסוכה היפה שהם יבלו בבה במהלך כל החופש. יש ילדים שבשבילם הסוכה היא כמו מבצר מגניב שהם בנו יחד עם ההורים, ולכן זוהי אטרקציה מיוחדת לסוכות עבורם. כמו המסורת הידועה בחג, הילדים יתרגשו במיוחד מהכנת קישוטים צבעוניים ומעניינים לסוכה המשפחתית. קישוט הסוכה יכול להיות אחלה אטרקציה לילדים בסוכות כבר ביום הראשון של החג, כך שבזמן הבישולים במטבח הם יוכלו להתעסק במשך כמה שעות בגזירת בריסטולים, הדבקת ניירות, צבעית הקישוטים וכל דבר נוסף שיוסיף יופי לסוכה.

חידון סוכות מאתגר וחינוכי

אטרקציה לילדים בסוכות שהיא גם חינוכית, זוהי פעילות תחרותית המשלבת שאלות מאתגרות הקשורות לחג סוכות. כדי שהילדים ישמחו לקחת חלק בחידון, מומלץ להכין פרסים קטנים ומדליקים שיוענקו לזוכים. מומלץ להכין חידון עם שאלות הקשורות בעיקר לחג כמו “מדוע בונים סוכה”, “כמה ימים נמשך החג”, “איזה חג מגיע לאחר סוכות” ועוד. למשקיענים ביניכם מומלץ להכין חידון בשלבים הכולל חצי גמר וגמר, כף שהמנצח הגדול יקבל מדליה או גביע למזכרת של חידון סוכות הגדול! כדי ששאר הילדים לא יתאכזבו וישמחו להשתתף בחידון, כדאי לחלק פרס קטן לכל משתתף העונה תשובה נכונה כמו סוכריה קטנה, מטבע שוקולד, צעצוע קטן או כל אקססוריז אחר שניתן למצוא בחנויות בזול והילדים ישמחו לקבל.

אטרקציות לילדים בסוכות שהינן מחוץ לבית

אטרקציות בסוכות שניתן לערוך מחוץ לבית, הינן אטרקציות מומלצות המשלבות טבע ונופים פסטורליים. מדי שנה חג סוכות מתקיים לקראת סוף הקיץ ותחילת האביב, ולכן מומלץ לנצל את מזג האוויר הנעים הזה ולצאת לטיולים בחיק הטבע יחד עם כל המשפחה או לבחור מבין שלל אטרקציות לילדים בסוכות המתקיימות בחוץ. תוכלו לצאת עם הילדים למסלולי טיול בטבע עם נחלים, טיולי אופניים מאתגרים וגם פיקניק מפנק וטעים תחת כיפת השמיים. במידה והתקציב מאפשר זאת, תוכלו לשכור צימר משפחתי באזור הצפון היפה, וכך ליהנות יחד עם הילדים ממסלולי טבע מיוחדים באזור שונה ורחוק מהבית. מצאתם אטרקציה בסוכות לילדים או לכם זה הזמן ליצור עם בית העסק קשר, להזמין כרטיסים, להגיע לאטרקציה ופשוט ליהנות.

אטרקציות לסוכות – בטבע

בבואכם לחפש אטרקציה לסוכות, אי אפשר להתעלם מעושר פעילויות שמציע לנו הטבע. הטבע תמיד מרהיב ביופיו, תמיד מיוחד ותמיד יודע לחדש. בפני הילדים נגלה עולם עצום של חוויות שלא רק עושות להם המון שמחה בלב, אלא בעיקר מלמדות ומאתגרות. רשימת האטרקציות בטבע ארוכה מאוד: מביקור בפינות ליטוף, בהן הילדים יכולים ללמוד מהי דאגה ליצורים קטנים מהם, דרך רכיבה על סוסים המעניקה להם יציבה נכונה והמון ביטחון עצמי, וכלה בטיול רגלי בטבע המחנך לשמור על המשאבים היקרים, ולגלות את היופי בדברים הפשוטים. אם אתם מחפשים אטרקציות לסוכות שיהיו מקוריות ומלהיבות, תוכלו להזמין טיסה בכדור פורח; מן הכדור נשקפים נופי ארץ ישראל הנדירים ביופיים. אפשר אף להשתתף בהפרחת ציפורים, במהלכה לומדים המון על עולם החי. אז ללא כל ספק, אטרקציה לסוכות בטבע, יהפכו את החג ליותר שמח.

אטרקציות לסוכות – בעיר

הטבע הוא ללא ספק המקום הטוב ביותר לילדים לבלות בו את חופשת הסוכות שלהם, אך גם העיר טומנת בחובה המון חוויות חינוכיות ורגשיות. אם חשבתם כי אטרקציות בסוכות בעיר כוללות אך ורק בילוי בקניונים ובמשחקיות, טעות נפלה בידכם. בעיר, יכולים הילדים לבקר בפסטיבל שירי ארץ ישראל או מוזיקה קלאסית וללמוד יותר על עולם האומנות. נוסף על כך, תוכלו ללכת עמם למרכז החלקה על הקרח, כך שהתנסו בפעילות ספורטיבית מאתגרת, לראות את האומנים האהובים בקניונים ברחבי הארץ, להשתתף בסדנאות יצירה, ציור וצילום, לבקר במוזיאונים שונים (מוזיאון המרציפן למשל), לראות הצגה טובה או לבקר בתערוכה בנושא מדע.

אטרקציות בצפון, אטרקציות לילדים
כרטיס: 90 ש”ח
אטרקציות לילדים, אטרקציות למשפחות
החל מ
אטרקציות בצפון, אטרקציות עם בע”ח
החל מ
אטרקציות בצפון
החל מ
5.0
מדורג 5.0 מתוך 5
לוגו אקסטרים ים
25% הנחה
אטרקציות למשפחות, אטרקציות עם מים, אקסטרים ושטח
החל מ 65 ש״ח
5.0
מדורג 5.0 מתוך 5
אטרקציות בצפון, אקסטרים ושטח
אטרקציות בהנחה, לייזר טאג
אטרקציות בצפון, אקסטרים ושטח

שייט טורנדו

מחפש שייט טורנדו? התקשר עכשיו 079-681-8600


חוויה ימית שלא…

פארקי המים בישראל – סקירה על האטרקציה המרעננת ביותר לקיץ

לכבוד הימים החמים דאגנו לכם לכל המידע על פארקי המים מצפון לדרום.

משנה לשנה נראה  שמזג האוויר בקיץ…

דירת נופש באשקלון

דירות נופש באשקלון

מחפשים חופשה מרעננת באחת מאתרי התיירות של המדינה? בשורות הבאות תמצאו מידע מפורט…

אטרקציות חינמיות באילת

ֿאטרקציות חינמיות באילת – מתאים לי חופשה באילת!

אתה מכיר את ההרגשה שאתה פשוט צריך לקחת…

כמה עולה וילת נופש?

כמה עולה וילת נופש?

אין ספק שאתם צריכים חופשה ואין ספק שמגיע לכם חופשה יוקרתית כולנו…

צימרים במגדל כמה עולה צימר במגדל והסביבה?

צימרים במגדל כמה עולה צימר ללילה במגדל והסביבה?

מחירי הצימרים במגדל והסביבה נעים בין 349 ₪…

אטרקציות באילת בחינם! 10 אטרקציות מדהימות באילת

אטרקציות באילת בחינם – 10 אטרקציות באילת

החופשה באילת לא בהכרח זולה, והאטרקציות של אילת עולות…

מדריך לביקור בתל אביב: מה לראות ומה אסור לפספס

מדריך לביקור בתל אביב

תל אביב היא אחת הערים המרגשות והדינאמיות בעולם המודרני. זוהי העיר הגדולה בישראל, בה…

חופי תל אביב: מה מייחד אותם והאם המים צלולים?

חופים מומלצים בתל אביב

לתל אביב יש מוניטין של אחת הערים היפות בעולם. הוא ידוע גם בחופים ובמים…

דירות נופש בתל אביב בוקינג

דירותדירות.העיר תל אביב היא ביתם של כמה מהחופים המפורסמים בעולם. המים כאן צלולים ואידיאליים לשחייה; יתר על…

אטרקציות לזוגות בצפון – מרגישים רומנטיים?

 

אחד הדברים הכי מדהימים שקורים לנו הם סופי השבוע הרומנטיים שאנחנו לא מוותרים…

אטרקציות בצפון לזוגות ולצעירים

אטרקציות בצפון לזוגות ולצעירים 

10 המלצות לכל הגילאים אפשרות מצוינת נוספת לבילוי בצפון היא להגיע עם…

מקומות יפים בצפון – 10 המלצות לטיולים בצפון

לרוב, ברירת המחדל של כולנו לטיול טוב בישראל היא להתחיל ברכס הכרמל ומעלה – יש הרבה…

טיולי מים מהנים למשפחות – 3 אתרי מים מומלצים

עולים מיד לראש טיולי קיאקים ופארקי מים. לא במקרה הזה!

למזלנו – מדינת ישראל שמורה היטב…

איך להתנייד בתל אביב?

איך להתנייד בתל אביב?

טיפ: ב-Kalvaves – חופשה בתל אביב היא כל מה שתייר יכול לחלום…

יפו העתיקה

יפו העתיקה היא אחת מאתרי התיירות המפורסמים והיפים בישראל. הפיניקים חיו בה, הרומאים התאהבו בה, והיא…

חפש

מאי 2024

  • ב
  • ג
  • ד
  • ה
  • ו
  • ש
  • א
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31

יוני 2024

  • ב
  • ג
  • ד
  • ה
  • ו
  • ש
  • א
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
0 מבוגרים
0 ילדים
גודל
מחיר
מאפייני המתחם

השוואת מקומות וקאסה

השוואה