חניוני קרוואנים בישראל: 14 המקומות הטובים ביותר

איפה נמצאים  חניוני הקרוואנים השווים בישראל?

1. בלב הגליל המערבי: חניון הלילה גן לאומי אכזיב

ים בגווני הטורקיז, מפרצים כחולים, לגונות, בריכות ים, כפר דייגים עתיק ונקרות בסלע משמשים כתפאורה מושלמת לחופשת קראוונים קרוב לחוף אכזיב ולינה בחניון הלילה של גן לאומי אכזיב.

מה בחניון: 9 עמדות חנייה לקארוונים, נקודת חיבור מים וחיבור חשמל, תאורת שטח, ברזיות, שולחנות פיקניק, נקודות טעינה לטלפונים ניידים, מרכז שירות, מקלחות מים חמים, שירותים, מקררים וכיורים.

מה בסביבה: את היופי של הגליל המערבי תוכלו לגלות במסלול בדרגת קושי בינונית המשלב את מבצר יחיעם עם נחל געתון ומתאים לכל המשפחה. לאורך המסלול תהנו מעצי חורש ים תיכוני, אפיק נחל ומעיינות נובעים ובחודשי החורף והאביב גם מפריחה עונתית יפהפיה. שווה ביקור! ואיפה עוד אפשר לטייל? ביער ברעם עם בית הכנסת העתיק שבו, גן לאומי ברעם, שמורת טבע עין אפק המהווה בית גידול לצמחי מים ובעלי חיים רבים, ומסלול המשלב את נחל כזיב עם מבצר מונפורט ועין חרדלית.

  • עלויות: חיבור לעמדת חניה לקראוון: 80 ₪ + לינת שטח: 65 ₪ למבוגר, 50 ₪ לילד
  • יש להזמין מקום מראש במערכת ההזמנות של אתר רשות הטבע והגנים »
  • חניוני קרוואנים בישראל

 

2. לצד פלגי המים: חניון הלילה גן לאומי חורשת טל

חורשת אלוני תבור עתיקים, מדשאות ירוקות, פריחת כלניות בעונה, פלגי מים זורמים, אגם שחייה (בעונה), שמורת סחלבים ומיני בעלי חיים, בהם היחמורים הפרסיים מספקים שלל סיבות להגיע אל גן לאומי חורשת טל. את היופי הזה תוכלו לראות בנוסף לתצפית נפלאה אל הר החרמון, מדרונות רמת הגולן והרי נפתלי, אם תבחרו להביא את הקראוון שלכם אל חניון הקראוונים שבגן.

מה בחניון: 7 עמדות לחניית קראוונים, תאורת שטח, תאורה מלאה, תאורה סולארית, נקודות חשמל, ברזיות, שולחנות פיקניק וספסלים, נקודות טעינה לטלפונים ניידים, עמדות מנגלים, עמדות איסוף גחלים, מקלחות מים חמים, שירותים, מקררים (בתשלום) וכיורים.

מה בסביבה: נחל עיון ומפל התנור המפורסם שמימיו צונחים מגובה של שלושים מטר אל תוך בריכה יפהפיה,  פארק חושים וטיול מים בשמורת טבע נחל שניר (חצבני), שלושה מסלולי טיול העוברים בשרידי התיישבות עתיקים ופינת חמד מלאה במים בשמורת תל דן והמפל הגדול בשמורת הטבע נחל חרמון (הבניאס) אליו תגיעו אחרי הליכה על שביל תלוי עשוי עץ.

  • עלויות: חיבור לעמדת חניה לקראוון: 80 ₪ + לינת שטח: 65 ₪ למבוגר, 50 ₪ לילד
  • יש להזמין מקום מראש במערכת ההזמנות של אתר רשות הטבע והגנים »
  • חניוני קרוואנים בישראל

ככה נראית לינת קראוונים בחורשת טל:

3. נוסעים ובדרך לאילת: פארק תמנע

את פארק תמנע תמצאו בלב הערבה הדרומית, במתחם בו שרידים ארכיאולוגיים, גיאולוגיה ייחודית, אתרי נוף, בעלי חיים ומסלולי טיול נפגשים. הנופים המדבריים המרהיבים עם תצורות הסלע המיוחדות וגווני הטורקיז של האגם מושלמים לחניית קראוון.

מה בחניון: 6 עמדות מסודרות לחניית קראוונים, חיבור לחשמל ולמים, ביוב (אפור), שירותים, מקלחות עם מים חמים, פינות מדורה, פינות ישיבה, מסעדה וחנות הפארק.

מה בסביבה: מלבד המסלולים והאטרקציות בפארק עצמו, בנסיעה קצרה תוכלו להגיע לאילת וגם ליהנות מלא מעט אטרקציות בישובים הנמצאים בקרבת מקום. מה מומלץ? מרכז המבקרים ע”ש אילן רמון, מצפור הפלמינגו בבריכות המלח, סיור מודרך בבית האמנויות בנאות סמדר, תיירות אקולוגית ופיסול בבוץ באקו-כיף ושמורת חי-בר יטבתה.

  • עלויות: 95 ₪ לאדם ללילה, המחיר כולל את הכניסה לפארק

4. ליד הגפנים: חוות נועם במדבר

הידעתם שבהר הנגב, בגובה 800 מטר מעל פני הים, לא רחוק ממצפה רמון עוברת דרך יין בה מגדלים גפנים? ולא רק, גם זיתים, רימונים ופירות נשירים. מכל הפריחה היפה, הריחות המשכרים האלה ועוד תוכלו ליהנות אם תבחרו להתמקם במתחם הקראוונים של חוות נועם במדבר.

מה בחניון: עמדות חיבור לקראוונים, חיבור לחשמל ולמים, מטבח מרכזי משותף (לא כולל כלי מטבח), שירותים ומקלחות עם מים חמים, מקום למדורה – עצים למדורה ניתן גם לרכוש במקום.

מה בסביבה: במרכז רכס רמון ניצב במלוא תפארתו מכתש רמון וסביבו שלל אתרים מרתקים, מסלולי טיול, יקבים, פעילויות כוכבים, נופים ומרחבים פראיים. ברשימה הארוכה נציין את נחל חוורים, נחל ברק, עין סהרונים ופרסת נקרות, חולות צבעוניים, המנסרה, בורות לוץ, קיר האמוניטים, נחל חצץ ובורות חצץ, גב ילק, עין עקב, בור חמת וחלמוניות ירוחם.

  • איפה: שלושה קילומטרים לפני מצפה רמון, לבאים מצפון
  • עלויות: קראוון זוגי: 300 ₪, כל אדם נוסף – תוספת של 50 ₪
  • חניוני קרוואנים בישראל

5. בעמק המעיינות: חניון הלילה גן לאומי מעיין חרוד

למרגלות הר גלבוע, בין נביעה מפתיעה במערה למי הפלג של מעיין חרוד ובריכות שכשוך תמצאו את חניון הקראוונים של גן לאומי מעיין חרוד. במקום גם ביתו של יהושע חנקין, שאחראי לטיפול ביותר מ-600 אלף דונם אדמה ברחבי הארץ למען המדינה ואנדרטת בני העמק, שהוקמה לזכר שבעת בני העמק שנפלו במלחמת העצמאות.

מה בחניון: 6 עמדות חנית קראוונים, נקודת חיבור מים וחיבור חשמל, תאורת התמצאות, מוקדי מדורה (בתיאום עם צוות הגן), ברזיות, שולחנות פיקניק, נקודות טעינה לטלפונים ניידים, מקלחות מים חמים, שירותים, מקררים, מקפיא, מרכז שירות וכיורים.

מה בסביבה: שרידי העיר המפוארת סקיתופוליס, תל שאן, נחל חרוד ומייצג אור קולי “לילות שאן” בגן לאומי בית שאן ותשבץ השדות בהר שאול – תצפית אל עמק חרוד ובית שאן מכתף שאול. חוויה בין ביצורים, חפיר ענק ושתי חומות, דרך מסלול הליכה המקיף את המבצר הצלבני או טיול ב”שביל הידיד”, היוצא מהמבצר ושב אליו לאחר טיפוס תלול וקצר בגן לאומי כוכב הירדן.

אם אתם בעניין של טבילה חמימה כל ימות השנה בבריכות מים תוכלו ליהנות מטמפרטורה קבועה של 28 מעלות, מדשאות ירוקות ומוזיאון המשחזר את חומה ומגדל בגן לאומי גן השלושה המוכר גם בשם סחנה וגם בפארק המעיינות באחד או יותר משלושת המעיינות היפהפיים – עין מודע, עין שוקק ונחל הקיבוצים.

  • עלויות: חיבור לעמדת חניה לקראוון: 80 ₪ + לינת שטח: 65 ₪ למבוגר, 50 ₪ לילד
  • יש להזמין מקום מראש במערכת ההזמנות של אתר רשות הטבע והגנים »
  • חניוני קרוואנים בישראל

תראו כמה פסטורליה, שקט ושלווה בגן לאומי מעיין חרוד:

6. בבקעת הקנאים במדבר יהודה: כפר הנוקדים

הגעגועים לאווירה המיוחדת של חצי האי סיני הובילה את יהורם רודד, להקים את כפר הנוקדים, המשלב חוויה של מדבר עם אורח החיים הבדואי. את הכפר תמצאו בין ערד למצדה, שם השלווה המדברית מתמזגת עם עצי דקל ובוסתנים, אוהלי בדואים ובעלי חיים.

מה בכפר: מקום להצבת הקראוון, חיבור מים וחיבור חשמל, מקומות לריקון מיכל הביוב של הקרוואן, פינות ישיבה, ערסלים, שולחנות פיקניק, פינות מנגל (למנגל הפרטי שלכם), פינת מדורה, פינת בישול משותפת (יש להצטייד בכלי מטבח), ברזיות, תאורת לילה, מקלחות מים חמים ושירותים.

מה בסביבה: את אורח החיים של אנשי המדבר ואת המדבר עצמו תוכלו לחוות דרך מגוון פעילויות היוצאות מכפר הנוקדים בסופי שבוע, ביניהן טיולי גמלים וסיור לילי הכולל תצפית בכוכבים ובעקרבים זוהרים.

את היופי של המדבר, הנוף הבראשיתי והקסם של מים זורמים באמצע המדבר תוכלו לראות בטיול למיטיבי לכת בנחל צאלים וברכת צפירה או בטיול לכל המשפחה במסלול יפהפה של נחל רחף עליון העובר בנחל קניוני ומציע טבילה בגבי מים מלאים – אחרי הגשם.

טיול נוסף שמציע טבילה במים אחרי שיטפון ראשון תמצאו בנחל קינה ואם אתם בעניין של טיול קליל, עם שרידים עתיקים מרהיבים מהתקופה

הביזנטית, גם הוא משולב מים – מומלץ להגיע אל מצד זוהר.

  • איפה: בקעת הקנאים – בין ערד למצדה מערב
  • עלויות: 250 ₪ לקרוואן, בפסח ובסוכות – 300 ₪ לקרוואן (המחיר עד 6 משתתפים)
  • חניוני קראוונים בישראל

7. במרכז שטחי מרעה: חאן נעמ”א

בנגב המערבי, בין עצי הזית הצופים אל נחל גרר, נמצא חאן נעמ”א, אליו אפשר להגיע עם קראוון. מסביב שטחי מרעה ונוף יער פארק שרשרת בו נטועים עצי אשל, אקליפטוס, זית וחרוב.

מה בחניון: 8 מקומות מסודרים לקראוונים, חיבור למים, חיבור לחשמל, שולחנות פיקניק, שירותים, מקלחות מים חמים, פינת מדורה מרכזית, פינות מנגל, פינת חי, מגרשי כדורסל וכדורעף, מטבח מרכזי משותף ומאובזר.

מה בסביבה: מהחאן יוצא מסלול הליכה קצר לתצפית על נחל גרר, ששימש כמקור מים חשוב עוד מימי המקרא. אם אתם רוצים לצאת לטיול ארוך יותר, תוכלו להקיף את פארק נחל גרר, המוכר גם בשם פארק שרשרת בנסיעה בדרך מישורית לאורך כ-3 ק”מ או לצאת לטיול רגלי, בין ממצאים ארכיאולוגים, צמחייה וחי ייחודיים לאזור, ובסוף ינואר עד תחילת מרץ גם מפריחת כלניות.

את היופי של הנגב המערבי, אפשר להכיר דרך טיולים רגליים או רכובים על אופניים הנמצאים בסיבה, כמו למשל ביער קהילתי שוקדה, יער שוקדה באר מרווה, מסעד לבארי, בתרונות בארי, גברעם ונחל שמריה.

  • איפה: נחל גרר
  • עלויות: 210 ₪ ללילה
  • חניוני קרוואנים בישראל

8. קרוב לתל-אביב: חניון הלילה גן לאומי מקורות הירקון


רוצים לצאת לחופשה במרכז הארץ? גם אל גוש דן תוכלו להגיע עם קראוון. גן לאומי ירקון נחלק לשני מתחמים – תל אפק, המוכר גם כמבצר אנטיפטריס ומתחם מקורות הירקון. שניהם מציעים מרחבי מדשאות ירוקים ומים זורמים.

מה בחניון: עמדות חיבור קראוונים, נקודת חיבור מים וחיבור חשמל, תאורת שטח, מים חמים, שירותים, מוקדי מדורה, עצים למדורה (בתשלום), ברזיות, שולחנות פיקניק, נקודות טעינה לטלפונים ניידים, עמדות מנגלים (בציוד עצמי), משטחי עבודה וכיורים.

מה בסביבה: שרידים עתיקים, ברכת שכשוך, אגם, בריכת נופרים, מגדל ומבצר צלבניים הצופים אל האזור מחכים לכם בגן לאומי ירקון תל אפק. מסלולים רגליים, שרידי ישוב קדום ופריחות עונתיות תוכלו לראות ביער הקהילתי יער ראש העין וגם ביער קולה. אם תרחיקו לאזור הרצליה פיתוח תוכלו ליהנות מאתר ארכיאולוגי מרשים נוסף, המשקיף לים, בגן לאומי אפולוניה תל ארשף.

  • עלויות: חיבור לעמדת חניה לקראוון: 60 ₪ + לינת שטח: 55 ₪ למבוגר, 40 ₪ לילד
  • יש להזמין מקום מראש במערכת ההזמנות של אתר רשות הטבע והגנים »
  • חניוני קרוואנים בישראל

9. כמו בכנען: חניון הלילה גן לאומי תל ערד

את שרידי העיר הכנענית המבוצרת תל ערד תוכלו להכיר מקרוב בדרך לים המלח. מצודות עתיקות ובהן שרידי מקדש יהודאי ייחודי ומפעל מים יוצא דופן מתקופת מלכי יהודה הופכים אותה למרשימה במיוחד. בסמוך לתל נמצא גם חניון הלילה גן לאומי תל ערד אליו תוכלו להגיע עם הקראוון שלכם.

מה בחניון: עמדות חיבור קראוונים, חיבור לחשמל, נקודת מילוי מים מרכזית, מקלחות מים חמים, שירותים, תאורה מלאה, נקודות חשמל, ברזיות, שולחנות פיקניק וספסלים, נקודות טעינה לטלפונים ניידים, עמדות מנגלים, פינות קומזיץ (אפשר לרכוש ערכה במקום), מרכז שירות למבקר, מקררים, כירות גז וכיורים.

מה בסביבה: אל תפספסו את אחת מנקודות התצפית המרהיבות אל מדבר יהודה, ים המלח והרי מואב, הנמצאת במצפה מואב, בקצה העיר ערד. טיפ שלנו – בואו לכאן לקראת שקיעה, אז הרקיע נצבע בגוונים מרהיבים של צהוב ואדום. בין לבין כדאי להמשיך עם השביל אל פסל “המטוס” של האומן יגאל תומרקין. ואם כבר הגעתם לערד, תנו קפיצה לרובע האומנים של ערד, שם חנויות, בתי קפה, גלריות ועוד שלל הפתעות מתמזגות אלו באלו.

עוד חוויה שלא כדאי לפספס היא טיול ביער הגדול בישראל שניטע בידי אדם ומשלב ירוק עד עם מדבר. הכירו את יער יתיר, שהיווה את התחלת פיתוח הנגב אי שם בשנת 1964. מאז הוא גדל והגיע לשטח של כ-30,000 דונם. ביער מספר מסלולים בדרגות קושי שונות, ביניהם עובר “שביל המתקנים החקלאיים”, שיקח אתכם למסע קצר בין ארכיאולוגיה, מתקנים חקלאיים קדומים, חורבת ענים, שרידי בית הכנסת וחורבת יתיר.

  • עלויות: חיבור לעמדת חניה לקראוון: 60 ₪ + לינת שטח: 55 ₪ למבוגר, 40 ₪ לילד

10. חאן נבטי: חניון הלילה גן לאומי ממשית

כמה פעמים יצא לכם ללון באתר, שזכה להכרה כאתר מורשת עולמית? הבחירה להציב את הקראוון בחניון הלילה של גן לאומי ממשית, בו העיר הנבטית ממשית, יאפשר לכם להתהדר בכבוד. הביקור בממשית יחשוף אתכם לשרידי עיר חקלאית מהתקופות הרומית והביזנטית, ששימשה גם כתחנת מעבר בדרך הבשמים העתיקה. התכוננו לגלות כאן שפע של אוצרות – מבתי אמידים מפוארים ורחובות ששומרו היטב עד מגדל מרשים ואורוות סוסים קדומות.

מה בחניון: עמדות לחיבור קראוון, חיבור לחשמל, נקודת מילוי מים מרכזית, מקלחות מים חמים, שירותים, תאורת שטח, תאורה מלאה, ברזיות, סככות צל, שולחנות פיקניק וספסלים, נקודות טעינה לטלפונים ניידים, מוקדי מדורה, עצים למדורה, עמדות בישול, עמדות מנגלים (בציוד עצמי), עמדות איסוף גחלים, חצאי חביות, מקררים גדולים, כירות גז, כיורים ומרכז שירות למבקר.

מה בסביבה: השילוב של מדבר וגב מים תמיד מרגש ומיוחד, במיוחד עין ירקעם המציע מים כל ימות השנה וטיול בנקיק סלע עם מדרגות חצובות המובילות למעיין. עוד מקום יפהפה לטבילה במים חמימים תמצאו בעין פלוטית – המעיין הנסתר, בין דקלים בנווה מדבר.

מיטיבי הלכת ביניכם ישמחו לגלות שבין המכתש הקטן למכתש הגדול עובר מסלול הליכה יפה בנחל ימין ונחל חתירה, בעקבות סיירי הפלמ”ח, המשלב ערוץ קניוני, סולמות וגבי מים. ואם אתם רוצים רק טבילה במים – תוכלו להגיע היישר אל גב ימין.

  • עלויות: חיבור לעמדת חניה לקראוון: 60 ₪ + לינת שטח: 55 ₪ למבוגר, 40 ₪ לילד
  • חניוני קרוואנים בישראל

11. פינה ירוקה במדבר: חניון הלילה גן לאומי הבשור (אשכול)

גם לכם קרה, שלא פעם ויתרתם על חופשה בדרום, כי חשבתם שכאן תמצאו רק חול וחול? אז אם תנווטו את הקראוון לגן לאומי הבשור תגלו נווה מדבר פסטורלי עם מדשאות, בריכות שכשוך ופינות פיקניק.

מה בחניון: עמדות חיבור קראוונים, חיבור לחשמל, נקודת מילוי מים מרכזית, תאורת שטח, תאורה מלאה, תאורה חלקית, נקודות חשמל, ברזיות, שולחנות פיקניק וספסלים, סככות צל, נקודות טעינה לטלפונים ניידים, מוקדי מדורה, עצים למדורה, עמדת פויקה, עמדות מנגלים (בציוד עצמי), עמדות איסוף גחלים, חצאי חביות, מקלחות מים חמים, שירותים, מרכז שירות למבקר, מקררים, כירות גז וכיורים.

מה תראו בדרך? תצפיות נוף, בריכות מים, מעיינות נובעים, בארות, גשר חבלים, שרידים ארכיאולוגיים, צמחייה מדברית לצד פריחה עונתית של כלניות, פרגים ונוריות ובשנים גשומות גם סחלבים, כרכומים וסתווניות, בעלי חיים ושלושה מאגרי מים.

עוד מקום סודי ומיוחד תמצאו לא רחוק מתל שרוחן, שם נמצא מסלול קל, שיוביל אתכם אל הנביעה המכונה בפי המקומיים עין מאור. לא רחוק מכם נמצאים כמה יערות, בהם עוברים מסלולי טיול רגליים וגם רכובים על אופניים. מי ברשימה? יער שוקדה, באר מרווה, מסלול יפהפה מסעד לבארי ושמורת פורה ותל נג’ילה.

  • עלויות: חיבור לעמדת חניה לקראוון: 80 ₪ + לינת שטח: 65 ₪ למבוגר, 50 ₪ לילד
  • יש להזמין מקום מראש במערכת ההזמנות של אתר רשות הטבע והגנים »

12. צמוד לנחל: חאן זוויתן

לטבול בנוף המרהיב של רמת הגולן מכל זווית של הקראוון, זה מה שמחכה לכם בחניון הקראוונים של חאן זוויתן.

מה בחניון: 12 עמדות חניה לקראוונים, חיבור למים ולחשמל, משטח ישיבה – חלקו בטון וחלקו מדשאה.

מה בסביבה: מפלים ובריכות מים הופכים את החופשה בצפון לאטרקטיבית כל ימות השנה – גם בחורף כשרוצים לראות את הזרימה החזקה וגם בקיץ, כשאפשר להכנס ולטבול במים הקרירים. את אלה תמצאו במסלולי הטיול בנחל זוויתן עליון, זוויתן תחתון ובריכת המשושים, נחל יהודיה, תצפית מפלי עיט, הבריכה בנחל עיט, מעיינות סלוקיה ומעיין הפאחורה.

אם אתם רוצים להוסיף אקשן של סנפלינג – תוכלו לעשות זאת בנקיק השחור. עוד באזור – העיר קצרין, פארק קצרין העתיקה, שרידי בית הכנסת בעין נשוט, מבחר יקבים וכפר האומנים אניעם.

  • איפה: חניוני קרוואנים בישראל, סמוך לכפר התלמודי קצרין

13. בפארק המים של הטבע: חניון הלילה גן לאומי גן השלושה – סחנה

דמיינו את עצמכם תופסים פינה של שלווה בקרבת מעיינות ובריכות רחצה טבעיות, טובלים במים חמימים בטמפרטורה קבועה של 28 מעלות סלציוס ומשוטטים בין שבילים קסומים. את כל אלה ועוד תמצאו בגן לאומי גן השלושה (הסחנה), בעמק בית שאן.

מה בחניון: תאורה חלקית, נקודות חשמל (לקבוצות), ברזיות, שולחנות פיקניק וספסלים, נקודות טעינה לטלפונים ניידים, עמדות מנגלים (ציוד עצמי), כיורים, מקלחות מים חמים, שירותים ומרכז שירות למבקר.

מה בסביבה: מרחב בריחה, מסלולי טיול ושלושה מעיינות מים חמים – עין מודע, עין שוקק ונחל הקיבוצים בפארק המעיינות, בעלי חיים וצמחייה אוסטרליים בגן גורו, עתיקות בגן לאומי בית שאן ומבצר צלבני בגן לאומי כוכב הירדן.

  • עלויות: חיבור לעמדת חניה לקראוון: 80 ₪ + לינת שטח: 65 ₪ למבוגר, 50 ₪ לילד
  • יש להזמין מקום מראש במערכת ההזמנות של אתר רשות הטבע והגנים »
  • הערה: בהתאם להנחיית משרד הבריאות למניעת התפשטות נגיף הקורונה, חניון זה סגור עד להודעה חדשה

14. מסביב לכנרת: חופי איגוד ערים כינרת

איגוד ערים כינרת מאפשר חניית קראוונים במספרים חופים, במקומות שהוסדרו לכך. עונת הרחצה 2021 צפויה להפתח ב-18 במרץ. השוהים עם קרוואנים בחניוני החופים ידרשו לאסוף את המים האפורים לתוך כלי אצירה ולטפל בפינוי המכלים במתקני השירותים הקיימים בחופים. בנוסף, תיאכף תקופת השהייה של קרוואנים לאורך זמן. כמו כן, יש לשים לב לשילוט ולהתמקם עם הקרוואן רק באזורים המותרים.

בחופים חלוקים, לבנון, כורסי, צאלון, דוגית, מפרץ אמנון, צינברי, ברניקי ושקמים ניתן להחנות קראוונים בהתאם לשילוט.

מה בחניון: חניית קרוואנים (בהתאם לשילוט) ללא קבלת תשתיות נלוות.

גם בחופים גופרה וחוקוק צפון ניתנים שירותי השכרת קרוואנים.

מה בחניון: שירותי השכרת קרוואנים עם תשתיות נלוות.

בהמשך העונה בשנת 2021, תוכלו לנפוש בקרוואנים גם בחוף דוגה המשודרג.

מה בחניון: אזורים מתוחמים ייעודיים לקרוואנים, כולל תשתיות נלוות של מים, חשמל וביוב לצד הקרוואן.

  • חניוני קרוואנים בישראל פרטים נוספים מכל טלפון 55477*

חניוני קראוונים בישראל

14 החניונים הכי שווים בישראל

וקאסה ממליצה אחוזת הקשת
800.00/לילה

אחוזת הקשת

  • 7
  • 6
  • 25
  • 052-9171828
יוני לוי
וקאסה ממליצה
6,000.00/לילה

וילה אנג’ונה

  • 4
  • 3
  • 20
  • 052-8555135
וקאסה ממליצה
10,000.00/לילה

גרנד רויאל וילה

  • 8
  • 8
  • 50
  • 052-9171224
וקאסה ממליצה וילות בצפון
3,000.00/תתקשר לקבל מחיר

וילה המרפסת במגדל – וילת נופש במגדל

  • 3
  • 2
  • 15
  • 052-9126079
איציק
וקאסה ממליצה וילה קאזה מוזס
8,000.00/לילה

וילה קאזה מוזס

  • 20
  • 7
  • 50
  • 052-9171224
וקאסה ממליצה Villa J
6,500.00/מינימום 2 לילות

וילה J

  • 7
  • 6
  • 35
  • 052-9708916
haim
וקאסה ממליצה

לימן ריזורט

  • 15
  • 3
  • 5
  • 052-9171224
וקאסה ממליצה

וי קלאב גורן

  • 3
  • 10
  • 052-9171224
וקאסה ממליצה

וילה כנרת שלי

  • 4
  • 2
  • 10
  • 052-9171224
וקאסה ממליצה

וילות אינפיניטי וויו

  • 4
  • 4
  • 17
  • 052-9171224
וקאסה ממליצה

אחוזת איריס הגליל

  • 4
  • 3
  • 40
  • 052-9171224
וקאסה ממליצה

וילה טיקטוק

  • 5
  • 4
  • 20
  • 052-9171224
וקאסה ממליצה

וילה נוף לגליל

  • 4
  • 3
  • 15
  • 052-9171224
וקאסה ממליצה

וילת נוף לאהבה

  • 6
  • 4
  • 20
  • 052-9171224
וקאסה ממליצה וילה גולד אנד וויט
2,500.00/לילה

וילה גולד אנד וויט

  • 3
  • 2
  • 12
  • 052-9171224
עדי גדות
וקאסה ממליצה

וילה אנט

  • 7
  • 4
  • 20
  • 052-9170850
yossi
וקאסה ממליצה

וילה עדי ריזורט

  • 5
  • 4
  • 15
  • 052-9787427
יעקב
וקאסה ממליצה
1,500.00/לילה

וילה ונילה

  • 10
  • 9
  • 40
  • 052-9127502
צחי חתן
וקאסה ממליצה

וילה אריאל

  • 8
  • 3
  • 30
  • 052-9171224
וקאסה ממליצה
4,000.00/לילה

אחוזה על המים

  • 4
  • 4
  • 18
  • 052-9172026
וקאסה ממליצה

אחוזת בר יוחאי

  • 4
  • 2
  • 12
  • 052-9125806
דגנית
וקאסה ממליצה
900.00/לילה

הרים באופק

  • 4
  • 4
  • 20
  • 052-9129270
חדוה
וקאסה ממליצה
8,000.00/לילה

מתחם אירוח אודט

  • 8
  • 9
  • 35
  • 052-9129248
וקאסה ממליצה
7,000.00/לילה

מתחם אירוח מיכאל

  • 6
  • 6
  • 25
  • 052-9129248
וקאסה ממליצה מתחם אבן חן
3,000.00/לילה

מתחם אבן חן

  • 3
  • 3
  • 12
  • 052-9129248
וקאסה ממליצה אחוזת גליל בוטיק

אחוזת גליל בוטיק

  • 6
  • 4
  • 22
  • 052-9126061
שלומי
וקאסה ממליצה

מתחם גקוב גלרי

  • 7
  • 6
  • 25
  • 052-9129248
וקאסה ממליצה צימרים במרכז
850.00/לילה

צימרים בנחת

  • 3
  • 1
  • 12
  • 052-9171224
וקאסה ממליצה אחוזת שרה
1,200.00/לילה

אחוזת שרה

  • 6
  • 3
  • 12
  • 052-9171224
וקאסה ממליצה וילה אקסודוס על הים
4,700.00/לילה

וילה אקסודוס על הים

  • 5
  • 2
  • 20
  • 052-9171224

מהם היתרונות בהשכרת קרוואן ליד הים?
החוזק המהותי של מתחם קרוואנים בחוף בצת הוא התנאים הייחודיים שהוא מציע דרכם תוכלו לקבל חווית שהייה ואיכות שלמה ואיכותית.

הגורם החשוב ביותר שהופך את פארק הקרוואנים לחוף כל כך מושך ומושך הוא הבא, קלות התשתית הקישורית, בתכונה זו ניתן להצביע על שתי האפשרויות הבאות:

חיבור לחשמל: חניון הקרוואנים בחוף בצת מאפשר חיבור ייעודי של הקרוואן לרשת כך שכל דייר יוכל ליהנות מסביבה בטוחה הכוללת את כל הציוד לו הוא זקוק, בעוד שבעל קרוואן עם מצבר יוכל ליהנות ממקום ייעודי. להטעין מחדש.
מחוברים לאספקת המים: פארק הקרוואנים בחוף בצת מאפשר לחבר נגררים למערכת אספקת המים החדישה הממוקמת בחוף הים, כך שיש לכם גישה מיידית למים ראויים לשתייה ולהשתמש בהם לכל מטרה.
בנוסף לכך, בפארק הקרוואנים בחוף יש את התנאים הטובים ביותר הספציפיים לחוף בסאט עצמו, כולל היבטים נעימים ונוחים רבים:

מלתחות ושירותים: מי שמעדיף להשתמש בשירות התברואה החיצוני ולא בקרוואן יוכל ליהנות ממלתחות נקיות ושופע לשימוש בחוף.
ברביקיו: החוף כולל מתחם קמפינג בצמוד לחניון הקרוואנים בו מותרות שריפות וגריל כך שתוכלו לנצל את שהייתכם כדי ליהנות מארוחות טעימות ועצמאיות.
קיוסק: לנוחיות השוהים והרוחצים, בחוף בצת יש קיוסק הפתוח משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הלילה המאוחרות לקניית מצרכים וחומרים נדרשים מבלי לצאת ממתחם החוף.

מה עושים בפסח 2025: פעילויות לכל המשפחה

מחפשים אטרקציות לילדים בפסח? אספנו עבורכם את כל האירועים לילדים והפעילויות לכל המשפחה – מהצפון ועד הדרום, וגם בירושלים והסביבה אטרקציות לפסח אטרקציות בפסח 2025 שיכולות להתאים לטווח רחב של גילאים חג הפסח 2024 צפוי להגיע בעוד מספר חודשים, אך מכיוון שמדובר על אחד מהחגים האהובים והמרכזיים ביותר – מומלץ להתכונן אליו בהקדם, ולמצוא אטרקציות […]

אטרקציות לילדים בסוכות

אלו אטרקציות בסוכות לילדים ולמבוגרים תמצאו כאן? בואו להתעדכן ממבחר אטרקציות בסוכות לילדים ולמבוגרים שיעשו לכם את החג למוצלח ביותר. כל מה שחלמתם לעשות ועוד אצלנו בוקאסה אז רק בחרו אטרקציה לילדים בסוכות, ארגנו את המשפחה ואולי גם את החברים וצאו לדרך. שימו לב שאתם בוחרים אטרקציה בסוכות לילדים שמתאימה גם למבוגרים כדי שאף אחד […]

שייט טורנדו

מחפש שייט טורנדו? התקשר עכשיו 079-681-8600 חוויה ימית שלא כמו כל חוויה אחרת – שייט טורנדו היא אטרקציה מדהימה בסירות טורנדו מהירות, מהלגונות הקסומות שלנו לחופי אכזיב, דרך שמורת הטבע הימית אכזיב ועד למרגלות ראש הנקרה. השייט יאפשר לנו לצפות על קו הגבול ועל מצוק ראש הנקרה הנפרס לנגד עינינו במלוא תפארתו, והכל מצד הים! מסלול […]

פארקי המים בישראל – סקירה על האטרקציה המרעננת ביותר לקיץ

לכבוד הימים החמים דאגנו לכם לכל המידע על פארקי המים מצפון לדרום. משנה לשנה נראה  שמזג האוויר בקיץ רק הולך ומתחמם בכל פעם, ולכן כולנו רוצים למצוא את האטרקציה הטובה ביותר לעונה שתצליח גם לרענן וגם להעביר כמה שעות של כיף. פארק מים הוא המקום המושלם למטרה הזו, ולשמחתנו יש בארץ לא מעט מקומות כאלו […]

צימר במיקום אטרקטיבי לרוכבי אופניים

צימר במיקום אטרקטיבי לרוכבי אופניים צוות צימר, אין כמו שילוב של טיול אופניים ארוך ומאתגר עם רגיעה בצימר. ריכזנו עבורכם את האירוח הביתי הכי מתאים לאופניים צימר במיקום אטרקטיבי לרוכבי אופניים האם אתה אוהב את המאמר הזה? לַחֲלוֹק: שתף מאמר זה בפייסבוק שתף מאמר זה בטוויטר שתף מאמר זה בטוויטר שתף מאמר זה ב-Telegram שתף […]

צימרים בצפון אידיאליים למשפחות וזוגות

צימרים בצפון אידיאליים למשפחות וזוגות אומרים שאחרי חופשה משפחתית של הורים וילדים, ההורים צריכים לצאת לחופשה נוספת לבד, גם אם זה רק כדי לנוח ולהסדיר את הנשימה. אנחנו מאמינים שלהיות חופשי לא חייב להיות לגמרי לבד – כמו כל דבר עם ילדים, התכוננות מוקדמת יכולה לחולל פלאים, גם כשאתה לא בבית. אז לפני שאתם הולכים […]

דירת נופש באשקלון

דירות נופש באשקלון מחפשים חופשה מרעננת באחת מאתרי התיירות של המדינה? בשורות הבאות תמצאו מידע מפורט על סוגי הצימרים השונים שמחכים לכם באשקלון. כמה מילים על אשקלון אשקלון היא עיר חוף במישור החוף הדרומי. שטחה הכולל של העיר הוא 45,960 דונם ומונה קרוב ל-150,000 תושבים. אשקלון היא אחת הערים העתיקות בארץ ישראל, וממצאים ארכאולוגיים שונים […]

אטרקציות חינמיות באילת

ֿאטרקציות חינמיות באילת – מתאים לי חופשה באילת! אתה מכיר את ההרגשה שאתה פשוט צריך לקחת הפסקה? אתה רוצה לבלות עם הילדים שלך כמו שצריך, כי ללכת לחנות הספרים או להזמין פיצה זה כבר לא מספיק? האמת היא שכולנו מרגישים כך לפחות כמה פעמים בשנה כי כולנו צריכים להשתחרר משגרת החנק שלנו. אז אתה יודע […]

כמה עולה וילת נופש?

כמה עולה וילת נופש? אין ספק שאתם צריכים חופשה ואין ספק שמגיע לכם חופשה יוקרתית כולנו יכולים להסכים שאתם צריכים בית נופש במחיר מצוין השילוב הנכון יהיה בית נופש שיש בו את כל הפינוקים שלכם אהבה במבצע אטרקטיבי במיוחד.מחיר. אם אתם מחפשים בית נופש, מסיבה, יום ייסוד או אירוע, הגעתם למקום הנכון, כאן תמצאו אוסף […]

צימרים במגדל כמה עולה צימר במגדל והסביבה?

צימרים במגדל כמה עולה צימר ללילה במגדל והסביבה? מחירי הצימרים במגדל והסביבה נעים בין 349 ₪ ל-1200 ₪. המחירים משתנים בהתאם לעונה, דרגת אירוח, סוג הלינה ופרמטרים נוספים. בעמוד זה תוכלו לראות מבחר צימרים במגדל ובסביבתה. באילו צימרים במגדל ובסביבה יש חדר זוגי? צימרים אלו זכו לדירוג גבוה מזוגות שהתארחו: בין אמנות לטבע, סוויטת נוף […]

חפש

יולי 2024

  • ב
  • ג
  • ד
  • ה
  • ו
  • ש
  • א
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31

אוגוסט 2024

  • ב
  • ג
  • ד
  • ה
  • ו
  • ש
  • א
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
0 מבוגרים
0 ילדים
גודל
מחיר
מאפייני המתחם

השוואת מקומות וקאסה

השוואה